POGOSTA VPRAŠANJA
Naročila
Plačaš lahko po povzetju, s kreditno kartico ali pa PayPalom.
Da. V primeru, da niste zadovoljni, lahko izdelek v roku 14 dni vrnete in brez vprašanj vrnemo denar.
Da, naročilo lahko spremeniš ali prekličeš v roku 2 ur po oddanem naročilu.
Včasih se zgodi, da se med pošiljanjem paket poškoduje. Pošlji nam e-mail na info@jazpapojdem.si in priloži fotografijo. Brez vprašanj pošljemo novega. Lahko pokličeš tudi na 040 329 954.
Nemudoma nam piši na info@jazpapojdem.si ali pa pokliči na 040 329 954. Pogledali bomo, kje se paket nahaja. Ne skrbi, v najslabšem primeru pošljemo še enkrat.
Izletnik Jaz pa pojdem nepoškodovanega kot paket (in ne kot navadno pošto!) pošlji na:
Miha Hrovat s.p.
Prežihova 13
1230 Domžale
Stroške pošiljanja kriješ ti, zato prosimo, da ne dodajaš odkupnine, saj bomo paket morali zavrniti.
Zraven dodaj listek z imenom in priimkom osebe, na katerega je bilo naročilo oddano.
Če je izletnik nepoškodovan, brez vprašanj vrnemo denar v 14 dneh od prejema pošiljke.
Dostava
Poštnina je za vsa naročila brezplačna!
Izletnik ponavadi prejmeš že naslednji delovni dan. Dostava nikoli ne traja več kot 2 delovna dneva.
Pakete pošiljamo z GLS-om.
Da. Vsi paketi imajo svojo številko za sledenje. Enostavno nam napiši e-mail na info@jazpapojdem.si ali pokliči na 040 329 954 in preverimo, kje se paket nahaja.